sobota, 10 stycznia 2015

7. Maximum ride. Żegnaj, szkoło- na zawsze! - James Patterson


Tytuł: Żegnaj szkoło - na zawsze!
Cykl: Maximum Ride
Tytuł oryginału: School's Out - Forever 
wydawnictwo: Hachette Polska 
Data wydania: 25 marca 2013
Liczba stron: 302




Opis:
Maximum Ride to historia nastolatki Max, która potrafi latać, i piątki jej niezwykłych przyjaciół, którzy po wielu eksperymentach uciekli z laboratorium i próbują poznać historię swojego istnienia. "Żegnaj, szkoło na zawsze" to druga część przygód tej niezwykłej szóstki. Podczas szukania śladów swojego pochodzenia trafiają na agentów FBI. Jedna z nich, agentka Anne, proponuje im schronienie w wielkim domu. Skuszeni domową atmosferą i codziennym posiłkiem, ulegają agentce. Zaraz po zamieszkaniu w luksusowej posiadłości z prywatnym stawem, okazuje się, że Anne zapisała ich do szkoły... Jak się niedługo okaże, nawet tu nie jest bezpiecznie, bo ciągle są obserwowani...


"Strach jest twoją słabością. Musisz pokonać wszystkie swoje słabości."

Ponieważ ściągnęłam wszystkie dostępne ebooki z tej serii, wzięłam się dość szybko za kontynuację Maximum Ride i spędziłam z nim kolejny przyjemny dzień

Bohaterowie ★★★,5
Bohaterowie są ci sami. W tym tomie nawet bardziej się z nimi zżyłam. Pojawiło się też nieco więcej złych Likwidatorów z Arim na czele oraz detektyw Annie, która użyczyła rodzeństwu swojego domu.

Fabuła ★★★
Główni bohaterzy wciąż muszą zmagać się z przeciwnościami losu. Cały czas uciekają, nigdzie nie mogą zagrzać miejsca. Nawet kiedy udaje im się odpocząć w domu Annie, szybko okazuje się, że muszą się stamtąd wynosić.

Uczucia/Romans ★★★
Tu zaskoczenie, bo pojawia się wątek miłosny. A właściwie dwa wątki miłosne. Pierwszy od początku podejrzewałam, że może się pojawić, z kolei drugi nawet nie przyszedłby mi do głowy. Ponadto podczas pobytu u detektyw FBI wszyscy ze "stada" poznali nowych ludzi i to niektórych bardziej, niektórych mniej.

Zakończenie ★★★
Było chyba bardziej dynamiczne, niż te z poprzedniego tomu. Wciąż jednak nie na tyle ekscytujące, żeby rzucać się na dalsze części. Ja jednak zauroczyłam się w tej serii i wezmę się za trzecią książkę.

Ogólne odczucia ★★★,5
Bardzo polubiłam serię Maximum Ride, jej humor i lekkość. Czytając ją, świetnie się bawię.

Ocena: ★★★,5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy